humanrights(حقوق بشر)

حقوق بشر بدون هیچ عامل تبعیضی برای تمامی انسانها می باشد و همه حق برخورداری از ان را دارند .

humanrights(حقوق بشر)

حقوق بشر بدون هیچ عامل تبعیضی برای تمامی انسانها می باشد و همه حق برخورداری از ان را دارند .

مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر

مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر

با سلام ور درود

اعلامیه حقوق بشر را با مقدمه ان درمین وبلاگ برای شما گذاشته ام اگ به ان دسترسی ندارید همین الان ان را با تایپ اعلامیه حقوق بشر روی جستجو گرها می توانید براحتی بیابید .

در این جامن می خواهم بپردازم به مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر که چه می گوید چکیده همان مطالبی را می گوید که در عنوان های قبلی که نوشتم موجود بود اینکه جهان پس از سالها جنگ و بدبختی راه بهتر زیستن و ارام بودن و تفاهم مشترک به این نتیجه رسیده که انسان دارای ارزوهایی است که باید به انها داد و اینها در ذات انسان نهفته است این حقوق نیز برای زندگی بهتر انسان لازم و ضروری است و باید از ان پاسداری کرد و نگذاشت که انها را زیر پا بگذارند.

مقدمه اعلامیه در واقع امال و ارزوهای بشر را می گوید و کمی اتوپیایست ولی به نظرم من مقدمه بسیار زیبا و خوش بیان است .

توجه کنید که این مقدمه در سال 1945 نوشته شده است ان دوران هنوز تا این حد انسان به  حقوق بشر پی نبرده بود و انقدر در ان زمان قوی نبود .

در هر صورت با توجه به متن انگلیسی ان از عبارات زیبایی استفاده شده است و بهتر از ان امکان نداشت .

در هرصورت مقدمه اهمیت کمتری نسبت به مواد قانونی دارد و باید از این به بعد باید مواد ان را مورد توجه و نظر قرار دهیم و ببینیم انها چه می گویند .

این چند نوشتاری که در عنوانهای قبلی نوشتم تا حدودی به ما نشان داد که حقوق بشر از کجا امده ؟چیست ؟و چه ارزشی دارد ؟بیشتر از ان به ان نمی پردازم چون لزومی ندارد ما در دهه های گذشته نیستیم که به فلسفه حقوق بشر بیشتر بپردازیم و از محتوای ان و سوددهی ان غافل شویم امروزه تفسیر زیادی روی فلسفه حقوق بشر نمی خواهم بکنم بلکه بیشر به سود مندی ان می اندیشم و فکر می کنم با گفتن ان بهتر می توان منظور و نظر خود را براسانم و برای مردم نیز قابل فهمتر است.

خدا یار و نگدار شما عزیزان باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
به راحتی پول درآورید چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:04 http://clickalvand.ir

کسب درآمد از وبلاگ خود داشته باشید. www.clickalvand.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد